Vakti: 1 min.
KETANE ŠAJIMATA PALE SA ČHAVORRA
Vakti: 1 min.
O Dragano Jovanović pedagogikano asistento ande fundošći škola „JAN KOLLA“ ande Selenča ando intervjuo pala amaro lil motholaskazom si importantno te avel pozicija podagodikane asistentošći.
Bući pedagogikane asistentošći si te del ažutipe thaj maj ažutipe e sikamnenđe ando dićhipe pe lenđe trubulimata. Ćerrdine si thaj buhljarrdine e kontaktuja rromane ćidimava thaj familijenca e sikamnenđe, e familijen si majlačho kontakto e sikavne thanenca, ciknjarrdo si đindo kolengo save či aven po klaso, e sikamne ačhen ando sićimasko sistemo, arakhadol antidiskriminativna kultura ande institucije thaj nakhadol kana avel džike diskriminacija.
Lešći rola si majanglal ando ažutipe palo čhavorrengo sićope andar e dukhavne grupe, bući e čhavorrenca save aven andar e gava, rromane čhavorrenca thaj čhavorrenca pale save o sikavimasko kolektivo dićhel kaj trubul len sićimasko ažutipe.
Gndilpe vi pe kooperacija e sikavnenca, sikavne pedagogova, šerutneja pe sikavno than, numaj gndilpe vi pe kooperacija e sikamnenđe familijava, e lokalne korkorroortuimava, e Lole tušuleja thaj Maškarimova pale socijalno bući. Bući ande sikavni e sikamnenca ande mungrro bućaripe anel e bući e čhavorrenca save ćeren pe individualno sićimasko plano.
Pharipe, kana si pučhipe o sićope ande Selenča si vi godova kaj o sićope džal pe slovačko čhib, so e rromane čhavorrenđe anel baro pharipe. Majbut kana teljaren, numaj džikaj či nakhaven e čhibjaći barijera. Ažutiv e čhavorrenđe barjarimava katar 7 džike 10 brš numaj katar 1 džiko 4 klaso.
O.V.