ĆERDINO SKUPO PAŠA STUDENTIRA THAJ UČENIKURA
0
Vakti: 1 min.
Sar te angljarelpe pedagoško praksa thaj e praktičarenđe del haljarno thaj koherentno ramo te bararelpe praksa ano vrtići, pe pokrajinako thaj nacionalno niveli, trubusara te fundosara partneripe te kreirilpe thaj pilotirinpe sa e programora anglalškolaće.
Foto: M. Karadžić
Sikavimasko thaj sićimasko, ćhav sama maj anglal po Ministeriumo prosvetako, Zavod te angljarolpe o sićipe thaj sikavipe, Instituti e pedagogiako thaj andragogiako, Unicef, romane bithagarutne organizacie, mediora, thaj inkluzia e Romenđi.
Ano trajipe školako 2023/24 boš, akava nevo koncepti trubul te avel pilotirime ane ćhinadino đindo instituciengo ane Vojvodina, ja ane Srbia, a pala gova bi avelasa buvljardipe pe sa e institucie. Neve fundora programose, an kasko centro si o ćhavoro thaj ljesko individualipe, zuralje righa, hakora thaj trubuimata, trubun te inzaren haćaripe, startipe thaj dromipe te kreirinpe konkretikane programora save ka barardonpe ano realno konteksti ja ane praksa maškar e ćhavore, familjije thaj sikavne.
Idea si te e fundora programose reflektirisaren vi o koncepto sićimasko sar sasteđuvdimasko proceso thaj anglalškolaće programosa aćharolpe ćhavoreso mangljipe đangljimasko, kreativnost, istrajnost, te ćhulpe sama, kupabućaripe sar importantne pretpostavke sasteđuvdimase sićimasko.
O.V.